2012. január 19., csütörtök

mattító lakk

Sziasztok!

A mattító lakkot már kétszer próbáltam, azt hiszem, tudok róla már véleményt írni.
Első körben egy eléggé csillogós lakkon próbáltam, és oda voltam érte! Nagyon csinos, eszméletlenül különleges, és tényleg mattít!!!
A lakk színe ugyan megváltozott, picit sötétebb lett, de ez egyáltalán nem volt zavaró.
Majd egy egészen élénk színen próbáltam, aminek a színe nem lett sötétebb, csak lemattította (bár ez a lakk nem csillogós, csak fényes).
A mattító réteg nagyon nehezen szárad, könnyen kenődik, viszont ha kijavítom vele a lakkozást, mintha semmi sem történt volna. Szóval van előnye is a mattításnak, könnyen javítható. :)
Másnap még jól néz ki, de a harmadik napon olyan, mintha a matt réteg kifényesedne, és teljesen furcsa félig matt félig fényes hatása lesz, ilyenkor újra kell húzni a réteget, vagy lemosni az egészet.
Nekem nagyon bevált, tartósabb a körömfestés, de kicsit nehezebb a lemosás (biztos a 3 réteg miatt)
Nagyon szép, elegáns, vicces, és különleges. Szeretni fogjátok!

Jöjjenek a képek:

A mattítás előtt




a mattító lakkal







ti is kipróbáljátok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése