2012. június 5., kedd

Májusi kedvencek

Sziasztok!

Nagyon régen jelentkeztem, és júniusban nem is nagyon fogok gyakrabban, de ígérem, amint tudok, írok :)

A mostani rovat egy új rovat lesz, amivel minden hónapban fogok jelentkezni. Ebben az aktuális kedvenceimet fogom bemutatni hónapról hónapra, amiket már kipróbáltam, teszteltem és nagyon szeretek.

Ez az első hónap, nem akartam az egész sminkes dobozomat bemutatni, így csak a nagyon bevált és kedvelt aktuális kedvencek kerültek bele a bejegyzésbe.


Szóval az első kedvenc az alvós szemvédőm. Nem hordom éjjelre, csaj hajnalban, amikor besüt a nap a szemembe. Praktikus, kényelmes és nagyon csini :)


A kedvenc és legjobb szempillaspirál az essence I Love kollekció részeként. Plusz pont, hogy 800ft.
Eszméletlen hosszú és dús pillákat csinál, szép fekete. Nem porlad, nem kopik, telitalálat!


A pelyhecskés körömlakk, szintén az essence-től. Még nem sokat volt rajtam, de szép és feldobja az uncsi lakkot.


A H&M testvaja, isteni! Felkenek egy vékony réteget este, lefekvés előtt, és reggelre pihe-puha a kezem. És az illata is nagyon jó.


És a legjobb: A BB krém. Igen, én is belehabarodtam, ezt majd még bővebben is kifejtem egy teszt formájában. :)


Ti már próbáltátok ezeket a termékeket? Szeretitek valamelyiket?





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése