2012. június 22., péntek

Catrice haul

Sziasztok lányok!

Nekem még tart a vizsgaidőszak :( de azért ma délelőtt ki tudtam szabadulni egy órára, és be tudtam menni  a Rossmannba.
Mindig van akciós szekció, amit nagyon szeretek, mert általában féláron lehet kapni a kifutó termékeket, kollekciókat.
Ma a Catrice kifutó kollekciójából ragadtam magamhoz két darabot. egy 4 színű palettát és egy matt rúzst.
Imádom őket, (szerintem majd ezeket viszem magammal a nyaralásra, több nem is kell, remélem jól teljesítenek majd) nagyon szép, finom darabok.
Lássuk a képeket:


Revoltaire kollekcó. Rúzs és paletta.
A csomagolás gyönyörű, és nagyon elegáns.


A rúzs: revoltaire kollekció: Velvet matt lip colour CO2 Nude alarm.
Akciósan volt 600ft.


egy csodás rózsaszínes, nude szín, ami matt. (ez a nevében is benne van :D )
Gyönyörű, nőies és különleges.



Revoltaire kollekció Smokey eyes palette 
Szintén különleges csomagolás.
Akciósan volt 750ft.



3 natúr és egy élénk szín. Én ezt a rózsaszínes színt választottam, volt még zöld is.




Remélem a minőség is színvonalas lesz és meg leszek elégedve vele.

Nektek van ebből a kollekcióból valami? Meg vagytok vele elégedve?

3 megjegyzés:

  1. :D most néztem át tüzetesebben a palettát és a legsötétebb szín egy vizesen használandó tus. Hát nem szuper? ;)

    VálaszTörlés