2012. június 27., szerda

szempillaspirál

Sziasztok!

A mai poszt a szempillaspirálomról fog szólni.
Április végén vásároltam, és elég jól teljesít. Az Essence I love extreme volume mascara-ról van szó.
Nekem nagyon fontos az, hogy a kefe része szétálló, nagy és viszonylag borzas legyen, mert csak ezek a kefék fogják be a pilláimat... A hagyományos fenyőfa alakúak semmit nem csinálnak vele, pedig elég szép, hosszú pilláim vannak magamtól is. :)

Szóval: Nekem nagyon bejött, főleg ár-érték arányban.(800Ft) Régebben az astor spirálok voltak a kedvenceim, de éppen amikor kellett, nem tudtam egy 3000ft-os spirált megvenni, így körülnéztem, és erre esett a választásom.
Az Astorokat nagyjából 5 hónapig tudtam használni, minden nap (én szempillaspirálból egyszerre mindig csak egyet használok, azt kifogyasztom teljesen, és csak azután jöhet a következő).
Ezt már 2 hónapja használom, és jól bírja. Nem kezd beszáradni, nem jön kevesebb a kefére, szóval eddig jól bírja. Szép, fekete, természetes hatást tudunk elérni vele.
Nem ragadnak össze a pillák, és 2 rétegben már szinte műszempilla effekt jön létre. (legalábbis nálam).
Az egyetlen negatívum (de nem tapasztalom mindig), hogy néha kicsit lemorzsolódik, de lehet, hogy a nagy meleget nem bírja...
Én 5/4et adok neki, nekem nincs vele bajom. (jó, ha csilliárdos lennék, nyilván nem ezt választanám)

A csomagolás korrekt, semmi különös...



A kefe duci, keszekusza, néhol hosszú, néhol rövidebb sörtékkel, de nekem pont ez felel meg.




Próbáltátok már az Essence szempillaspirálokat?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése