2012. június 29., péntek

Mi van a neszeszeremben?

Sziasztok!

Ma arról fogok írni, hogy miket hurcolok magammal nap, mint nap a sminkes szütyőmben.

Tudom, mi lányok képesek vagyunk a fél életünket magunkkal hurcolni a táskánkban, de azért jó, ha szelektálunk. Én összeszedtem nektek, hogy én milyen sminkeket hordok magammal suliba, munkába, vagy vásárláshoz...szóval mindig.

1: Ebben a nagy melegben mindig van nálam babtörlő nedves kendő. Mindig nagyon jól jön, ha fel kell frissülnöd, vagy összekented a ruhád...

2: Olajfelszívó lapocskák. Nekem nagyon zsírosodik a T zónám nyáron, így napi egyet tuti elhasználok belőlük.

3: Púder. Mattít, ápol és eltakar...

4: Korrektor. Mindig jól jön, ha reggel a barátnőnknél vagy pasinknál ébredünk. Korrektor a szem alá, plusz púder és mehetsz is.

5: Pirosító. Nekem van egy pirosító is a kistáskában, mert nekem nagyon sápadt kinézetem van anélkül.

6: Szájfény. (rúzs) Ez is az alapvető kellékek közé tartozik. Nekem egy kétoldalú van a táskámban.

7: Hajgumi: Na, ez tényleg bármikor jól jöhet :)

+ 1: szemceruza: Ez tényleg nem foglal sok helyet, és sok mindenre lehet használni: Vízvonal, füstös szemek...
+ 2: pici parfüm: Aluljárókban lehet kapni 3-400 ft-ért parfüm mintákat. Jó dolog, és sokáig jó... :) Én most vettem egyet és rögtön el is vesztettem, még a csomagolásból sem vettem ki :( hol lehet...??? :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése