2012. augusztus 16., csütörtök

Mi kerül a bőröndbe?

Sziasztok lányok!

Tegnap elkezdtem egy bejegyzést, és lefagyott, aztán felrobbant a gépem... Najó, csak leállt, de aztán nem lehetett újra éleszteni szegénykémet :(

Teljesen más bejegyzést akartam írni, de mire most a géphez jutottam, megváltoztattam a tervet.

Elutazom most 10 napra, és arra gondoltam, jöhetne egy bejegyzés arról, mit érdemes a táskába/bőröndbe rakni egy ilyen utazáskor.

Nos. Én Belgiumba megyek, szóval mindenképpen figyelembe kell venni az adott ország éghajlatát és azt is, hogy mit fogunk csinálni. Tengerpartozni és bulizni, vagy várost nézni és túrázni.
Én most várost fogok nézni és picit kirándulni, szóval a bepakolt ruhák is ennek a kritériumnak felelnek meg.



Kezdjük mindig az elején, és azt javaslom, vezessünk listát.

A legfontosabbak: Fehérnemű, meleg ruha és lenge öltözet, ha kánikula van. Pipere, iratok, pénz, gyógyszerek, étel/ital, ha kell.

Figyelni kell arra, hogy kényelmesek legyenek a ruhák és könnyen szállíthatóak, hiszen nem szeretnénk 100 csomagot cipelni.
Kényelmes cipő!!! HA érzékeny a lábad, mindenképpen vigyél nyugtató krémet és ragtapaszt!

Mindig az alkalomnak megfelelően öltözz, és mindig legyen a kis táskádban egy vékony kardigán... sosem lehet tudni milyen lesz az idő estére.




HA sminkről van szó, ne sok picit vigyél, inkább egy nagyot, én pl most egy palettát vittem, és 5 ecsetet. Ez kis helyen elfér, és minden alkalomra tudok sminket készíteni magamnak.

Vigyél magazinokat, hogy ne unatkozz a repülőn, esetleg egy könyvet, hogy tudj olvasni esténként.

Az a jó, ha egy bőrönd és egy kézi táska van nálad, többel nem bír el egy ember. 

Kétszer gondolj át mindent, és érezd jól magad! :)


JA, lányok, és miután hazajöttem jön a kedvenc bloggerek második része :)

Puszi nektek, most 10 napig nem nagyon leszek :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése