2012. szeptember 2., vasárnap

DM & Rossmann szerzemények


Sziasztok!

Képzeljétek, a DM-ben nézelődtem, és új tubus tusfürdőt akartam venni magamnak. Én általában akciósan veszem ezeket a termékeket, mert kissé eltúlzottnak érzem a néha közel 800ft-os árát. 
Így kicsit körülnéztem. A jól bevált, de kissé már unalmas Dove 650ft-ra volt leárazva... jó. Ha nincs más. 
Ekkor akadt meg a szemem a DM saját márkás termékén. A Balea Young termékcsaládból két tusfürdőre lettem figyelmes. 
Elsőként a csomagolás, aztán az ára, majd az illata is megfogott.
Az egyik 300ft volt leértékelve, a másik teljes áron került 350ft-ba. Így két tusfürdőt vettem egy akciós árú termékért. Szuper!


Nagyon szép ez a csomagolás, a kék édeskés, a sárga gyümölcsös illatú.

Ez után bementem a Rossmannba és vettem egy Essence korrektort, és az akciós dobozkában találtam egy Catrice ajakápolót, mind a kettő 750ft volt, ha jól emlékszem.






Érdemes néha csak befutni a drogériákba, mert jó akciókat/ajánlatokat lehet kifogni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése