2012. szeptember 6., csütörtök

körömlakk tesztek

Sziasztok lányok!

Ma két körömlakkot mutatok be nektek. Mindkettő csalódás volt, az egyik pozitív, a másik negatív.

Az első a Misslyn körömlakkja. Már nagyon régen akartam egy igazi menta zöld körömlakkot venni, mert nagyon tetszik. Nyár közepén találtam meg a tökéletes színt, a Müllerben a Misslyn polcain.
Úgy emeltem le, hogy: remélem ennyi pénzért jó lesz... 1700ft volt, de teljes mértékben megérte!
2 réteg kell belőle, gyönyörűen viselkedik a körmön, nem csíkos, nem foltos. Száradási ideje átlagos, normális. És a legjobb! 7!!! napig bírja!
Csodás! Imádom! a hetedik napon kezd lepattogni a körmömről, szóval mindenkinek ajánlom!







Ez pedig egy nagy csalódás volt. :( Megvettem jó drágán, és bíztam abban, hogy igen, ez minőség! Hát nem az! Igaz, én is hibás vagyok, de annyira jófej akarok lenni, hogy sosem kenegetem magamra a nem teszter termékeket. Most jól meg is szívtam. Gondoltam, hogy szuper lesz, mert láttam ezt a lakkot már egy promó képen, és imádtam. Két réteg elég belőle, szuper a színe, izgalmas stb stb... Nos, jelentem egy nagy kalap nyuszibogyó! A körmömre 8!!!! réteg kell, hogy olyan legyen, mint a képeken. Remek. jó, nem elég, hogy 2 hónap alatt el fog fogyni ilyen mértékű használat után, de még 3 napot sem bír. és mivel ilyen töménytelen mennyiséget kell magamra kenni, fél óra alatt sem szárad meg rendesen... Köszönöm Maxfactor, ennyi volt! Lakkot tőled soha többé! 




Ti ismeritek? Mi a tapasztalat ezekkel a márkákkal?

2 megjegyzés:

  1. Vannak sajnos ilyen körömlakkok, viszont mivel annyira gyönyörű, hogy nem simán duokróm, hanem sok-sok szín van benne, érdemes más lakkok fölé felkenni, még az is lehet, hogy más-más lakkon más -más hatású lesz. Külföldön is más lakkok fölé kenték, lásd:

    http://www.makeupwithdrawal.com/2012/02/max-factor-max-effect-fantasy-fire.html

    http://lilooblog.blogspot.hu/2012/02/cappucinos-moon-dust-and-fantasy-fire.html

    Szóval szerintem ne add fel és ne utáld, hanem próbáld ki valami jól fedő sötétlila felett. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm a tippeket! Meg is fogom próbálgatni... ha már kiadtam érte a pénzt, nem veszhet kárba, és lehet, hogy meg is szeretem! ;)
      Adok neki még pár lehetőséget. :)

      Törlés