2012. szeptember 1., szombat

Kedvenc bloggerinák 2

Sziasztok!


Sajnálom, hogy mostanában elmaradtak a bejegyzések, sokat nyaraltam, és aztán a gépem is bemondta az unalmast. De szerencsére sikerült orvosolni a problémát, és már én is itthon vagyok.

A mostani bejegyzés az egyik kedvencem lesz, hiszen a magyar példaképekről fogok írni. Ezek a lányok ihletet és önbizalmat öntenek belém. A mindennapokra és a bloggal kapcsolatos dolgokra egyaránt értendő. Ha ők nem lennének, akkor valószínű, én sem kezdtem volna el ezt a fajta munkát és nem tudnék ilyen lelkesedést érezni ez iránt.

Szóval kezdjük. Nagyon sok blogot olvasok, külföldit és magyart is, de most csak a három kedvencemet mutatnám meg. Mindhárom lányt ugyan úgy szeretem, de mindegyiket más miatt.

Lássuk:

http://www.kissandlips.com/

Tündi. Imádom! Amikor először olvasgattam a bejegyzéseit, nagyon magamra ismertem. Olyanokról ír, ami nem feltétlen csak a szépség és smink témájába bombáz bele, de a háttérben mindig ott lebeg. Nagyon ügyesen választja meg a témáit, és szerintem ez nagy fantáziára és kreativitásra ad következtetni.
Soha életemben nem fogok tudni olyan stílusban írni, mint ő. Mindig összeszedett és kedves, még akkor is, ha kritikát ír. Szóval irigylésre méltó. Nem csak a szépsége, de az esze és a humora miatt is. Remélem még nagyon sokáig tanulhatok tőle, és olvashatom a cikkeit.

http://www.crystalmakeupstudio.com/

Timi. Ő is gyönyörű, és eszes. Külsőre teljes ellentétem, hiszem ő szőke és mindig extra nőies. Valljuk be, nekem ezt a nőiességet még bizony tanulnom kell! Mindig nagyon-nagyon jó praktikákkal és tanácsokkal szolgál. Hihetetlenül részletes és precíz bejegyzései vannak, ami nagyon hasznos, és az ember így mindent több szempontból lát. Összeszedi az adott témában az előnyöket és hátrányokat, és a saját tapasztalatai alapján próbál meg segíteni az olvasóinak. És nem csak arról ír, hogy éppen milyen körömlakk van rajta, hanem komolyabb témákban is jártas, pl. mi előnyös és mi nem, vagy hogyan válasszunk magunknak póthajat úgy, hogy az ne nézzen ki silánynak és ne bukjunk rajta hatalmasat.
Nagyon jók a videói is, sokat tudok tanulni tőle is.

http://www.viktoriasstyle.com/

Viki. Ő is különleges a számomra. Minden nap csepegtet valami kis apróságot, és ezt imádom! Szeretem, hogy minden nap olvashatok valami kis érdekességet a nap folyamán. Minden terméket amit kipróbál, részletesen bemutat és elemez, ami nagyon sokat segít a választásban. Külföldön él, de mindig gondol ránk, és segít nekünk. Nagyon szép sminkeket készít, mindig nagyon szép, és csinos. Szeretem olvasni, és nézegetni a bejegyzéseit, én ebben nagy örömemet lelem.



Köszönöm a lányoknak, hogy megengedték ezt a cikket! Mind hármam nagy példaképeim és szeretnék úgy blogot vezetni, mint ők! És szeretnék olyan szép, magabiztos és összeszedett lenni, mint ők!

Nézegessétek meg az összes blogot, mert tényleg fantasztikusak, és én még a töredékét sem írtam le annak, amit ott fogtok találni!

Hajrá lányok, mindenkit bíztatok, aki bele akar vágni a blogolásba, én is magam miatt kezdtem, aztán ti lettetek a fontosabbak, kedves olvasók!
Örülök, hogy elkezdtem és, hogy ilyen emberek, mint a kedvenceim, lelket,ötleteket és önbizalmat öntenek belém.
Köszönöm! És puszi mindenkinek! <3









2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a kedves szavakat, aranyos vagy! :) Nem is gondoltam volna, hogy valaki egyik kedvence lehetek. Köszönöm :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig látod! :) Nincs mit, szívből jött, és őszinte :)))

      Törlés