2013. február 26., kedd

Pozitív gondolatok

Sziasztok!

Tudom, el voltam tűnve, és le is voltam törve mint a bili füle, és gyengélkedtem is, és sokat tanultam is, és ezt mind egyszerre. IS. :D

Na, és mivel eléggé szeretem a képeket és a hangulatos dolgokat, arra gondoltam, hogy a bejegyzések mellé minden kedden vagy szerdán kaptok tőlem egy ilyen kis jókedv-bombát. :)
Remélem tetszeni fog, (ezt már sok blogon láttam, remélem nem lesz uncsi.../de ha az, szóljatok!)


Igen, rongyossá tudom hallgatni a kedvenc számomat, reggeltől estig az megy. Aztán megunom, és nem hallgatom többet :D


Betegesen tudok néha ügyelni a sminkemre, de csak akkor, ha valami alkalom van. Egyébként is szeretek jól kinézni (a lehetőségekhez képest) de nem vagyok mániákus.





Ez a kettő nem kér magyarázatot.


Imádok sorozatokba merülni, teával vagy kakaóval, sütivel vagy sajtos rúddal...


Az egyik kedvencem.


Csinosnak lenni jó! 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése