2013. február 6., szerda

Akció

Sziasztok lányok!

Ma voltam a Rossmannban (a Mammutban) és hihetetlenül nagy és sok leárazás van. Nem tudom mi történt, és azt sem, hogy az összes Rossmannban ez történik-e vagy csak ott, a Mammutban, de alig hittem a szememnek. Mindenképpen ugorjatok be, ha a közelben jártok és szükségetek van valamire, mert alig bírtam kapkodni a fejem. Tusfürdők, hajápolási szerek, krémek, kencék eszméletlen sminkakciók.
Tökjó. (Remélem nem azért van ekkora leárazás, mert megszűnik ott az üzlet. Csak nem...

Na szóval azért írtam ma, hogy ezt elmeséljem és, hogy le ne maradjatok róla.

Én magamnak vettem sampont és Fújkálós balzsamot, kézkrémet. (Azt teljes áron, de nem tudtam otthagyni)

Szóval őket vettem 950 helyett 650-ért.
Ha jól láttam az összes Pantene termék le van árazva.



És a téli kollekciós kézkrémekből a barnába a karamellás forrócsokiba beleszerettem... Kézkrém úgyis mindig kell, szóval jött velem. De mivel jó ára van, nem bánom.



Megvettem a nyereményjáték másik két szereplőjét is, Facebookon már mondtam, hogy lesz. Holnap az is kiderül, hogy mik azok.

Várjátok?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése