2013. február 28., csütörtök

rosszkedv űző

Sziasztok!

Ma arról írok egy picit személyesebb bejegyzést, hogy mit szoktam csinálni akkor, ha nagyon rossz kedvem van.
Mostanában sajnos elég gyakran előfordul, hogy nem olyan a hangulatom, mint általában. Merthogy általában és alapvetően egy nagyon jókedvű és mosolygós valaki vagyok, szeretem élvezni az életet és szeretek jókedvű lenni, mosolyogni és kedves lenni a környezetemben élőkkel.
De mostanában ez sajnos nem így van nálam.



Azért, hogy a rossz kedvemet elűzzem, és ne így nézzek ki elég sok megoldást összeszedtem...


Régebben szerettem édességgel lefojtani a bánatomat, 2-3 kocka csoki és a boldogság hormon megtette a hatását. Most már inkább sütök valamit (és a család majd megeszi). Az illatok eltelítenek, a kalória meg nem az én seggemet növeszti... És egyébként is! Sütni jó! És a család örül a finomságoknak.


Mostanában az is sokat segít, ha félredobom a szomorúságomat és belefeledkezem egy jó könyvbe. Sokat segít, ha egy másik világba csöppen az ember, hidd el, oda nem fognak követni a problémáid!
Olyan könyvet keress, amit nagyon könnyű olvasni, érdekel, és ami szórakoztat.


Ha a barátnőm kéznél van és tanácsot tud adni, mindig elsírom neki a bánatomat. Ha anya ráér az még jobb. Mindig megpróbál tanácsot adni és segíteni, megvigasztalni.


Azt mondják, hogy a kutya az ember legjobb barátja. Szerintem lehet macska is. A lényeg, hogy valaki önzetlenül szeressen, és ne szóljon egy szót sem...
És ha kutyusod van, vele el tudsz menni egy nagyot sétálni. Hidd el, jót tesz az, ha néha kiszellőzteted a fejedet és csak mész mész és semmire nem gondolsz. (Azért az úton nézz körül)



Manikűrözz! Szépülsz is, és engem például teljesen kikapcsol! Elvonja a figyelmem és nem gondolok a zűrökre.



Sokat segíthet egy kedvenc film/sorozat vagy zene is. Az is elvonja a figyelmedet, vagy éppen rá tudsz fókuszálni és esetleg megtalálod a megoldást a problémára.


És néha ez is segít :D :D :D



És nektek mik segítenek?



4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kis öszeállítás, a könyv, a séta, a manikűrözés és a sorozatnézés nálam is megoldás, az utolsó képen pedig jót mosolyogtam :-D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, néha fel kell találni magad... máshogy nem lehet túlélni a lelki "katasztrófákat". ;)
    És az utolsó kép...persze csak vicc :D

    VálaszTörlés
  3. az már, mondhatni, a másik véglet, mikor bánatomban egy hétig semmi mást nem csinálok, csak édességet eszem, és Szex és New Yorkot nézek.. :D
    De egyébként nekem is nagyjából így néznek ki az S.O.S. bánatűző megoldásaim :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D azért csak óvatosan azzal sok édességgel, de a Sex és New York jöhet! ;)

      Törlés