2013. február 13., szerda

Szépséges téli körmök, kicsit feldobva

Sziasztok!

Ma egy körmös bejegyzést hoztam nektek, kicsit le vagyok maradva a blogolással, de igyekszem :)

Aranyra festettem a körmeimet, de a gyűrűs ujj az menta zöld lett. Mivel ezt egy kicsit uncsinak találtam, így az Essence arany flitterjei kerültek még rá. Így már visszaköszönt az arany és érdekesebb is lett egy picit.
Már muszáj volt belecsempésznem egy kis tavaszt, nem bírom már a hideg szürkeséget...






Nektek milyen most a körmötök?


4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, a menta mindig jó arannyal párosítva :-) Nekem még mindig a blogon látható lila csillámos van fent, szerencsére nagoyn jól bírja. :-)

    VálaszTörlés
  2. Meg is nézem, mert ezen a héten még nem voltam a blogodon :) Biztos nagyon szép! (mint mindig)

    VálaszTörlés
  3. Ó ez nagyon tetszik, olyan tavaszias. :))

    VálaszTörlés