2013. március 18., hétfő

Elfogytak

Sziasztok,

most azokról a termékekről írok egy véleményezős bejegyzést, amiket teljesen elhasználtam.
Lesz itt hideg is, meleg is... Nézzük!


Az első, amiről mesélnék ez az Essence stay all day folyékony korrektora.
Nagyon szerettem, gyönyörűen eltünteti a karikákat a szemem alól és a piros foltocskákat az arcomról...
Hosszan tart, biztos hogy újra vásárolom. Az egyetlen gondom vele, hogy eléggé meglepően hamar elfogyasztottam. Kb. 3 hónap alatt. Vagy ez normális?

Na igen, ő ihlette ezt a bejegyzést. Mert UTÁLOM! 
Tudom, hogy nagyon sokan szeretik és ódákat zengenek róla, de uhh fúj. 
Nekem egy réteget hagyott a hajamon, nagyon nehezen száradt meg, elnehezítette és egy nappal előbb kellett hajat mosnom, mert zsíros lett tőle extra gyorsan! Ráadásul a sérült hajam ugyan olyan sérült volt, nem állította meg a töredezést és nem lett se selymes tapintású se szép. 
Kidobott pénz. Haragszom, és a szaga is eszméletlenül undorító volt! 
Jujj de jó, hogy vége. És még drága is. :D 
Oké, vége, kimérgelődtem magam. 


Ő viszont életem szempillaspirálja! Komoly, nem viccelek, nagyon nagyon szeretem!
Egyszer véletlenül (direkt) bementem a kínaiba, és látom ám, hogy ott van az Eveline állvány. 
Egy kulturált sminkállvány rendesen, szépen kipakolt termékekkel. Elkezdtem nézegetni, és mivel spirálhiányom volt, gondoltam benevezek egy ilyenre. 
A keféje szilikon, nagyon szép ívelt, hosszú, dús és szétválasztott pillákat kreál. Az egyetlen negatívum, hogy miközben festem a pillákat egy picit potyog. De nem haragszom érte, mert ezt napközben nem csinálja.
Szuper! Most fogyott ki, talán kicsit több, mint 5 hónapot bírt.
1000ft volt!


A Garnier BB olajmentes igazi kedvenc, jön is majd velem új tubus. Nem kérdés.




Nektek van tapasztalatotok valamelyik termékkel?



8 megjegyzés:

  1. A glisskur termékek nekem se váltak be, hűű, nagyon nem.. Viszont egy garnier olajmentes BB-re lehet énis benevezek, ha (vééégre valahára) megjön a jóidő!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jól használható, szerintem nevezz be rá :)

      Törlés
  2. Nekem is most fogyott el, azaz száradt ki az a korrektor, várja, hogy bejegyzésben legyen az elfogyott termékek között :-D Nekem egy év alatt sem fogyott el, viszont túl száraz lett, ezért mennie kell :-( A spirál pedig nagyon jól hangzik :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uhh, akkor lehet velem van a baj, hogy ennyit kell használni belőle :D A spirál pedig újra jön velem haza a következő hónapban :)

      Törlés
  3. Hol van az a kínai, ahol van Eveline állvány? Nekem is van egy, a Volume Celebrity szempillaspirál és imádom. Ugyanaz a problémája, hogy kicsit potyog, de annyira szép hosszú pillákat csinál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Jászai Mari téren ha sétálsz a színház felé azon az oldalon a villamosmegállóhoz egészen közel. ;)

      Törlés
    2. Köszi! Nah majd jól megnézem magamnak :)

      Törlés
    3. Sikerült? Elmentél? Vettél valamit? :P

      Törlés