2013. március 3., vasárnap

Februári kedvencek

Sziasztok!

Ez a hónap eszméletlenül gyorsan elrohant, annyi dolgom volt, hogy észre sem vettem, hogy milyen gyorsan rohannak a napok és az órák. Viszont, most, hogy így átgondoltam az elmúlt hónapot rájöttem, hogy nagyon nem jó ez így. Annyira lefoglalt a suli meg a tanulás, hogy szinte sehol sem voltam. Valamin változtatnom kell, mert nem szeretnék a lakásban besavanyodni és csak és kizárólag a sulival foglalkozni... :/
Majd adjatok tippeket, hogy ti hogy birkóztok meg ezzel a problémával... rengeteg tanulás mellé hogyan tudjátok bezsúfolni a pihenést és a társadalmi életeteket??? :D

Na de a februári kedvencekre visszatérve alig változott valami az elmúlt hónaphoz képest, de nézzük:

Ebben a hónapban csak ezt a palettát használtam. Imádom! Azt hiszem ideje még egy párat beszerezni a Sleek palettákból... Ez nagyon bevált!


Hogyha szatén fényű szemhéjpúdert használok a palettából, akkor ezt a bronzosítót és pirosítót használom, mert ezek is szatén/csillogósabb, ragyogóbb fényűek


Ha a matt színekhez nyúlok a szemem kifestéséhez, akkor a bronzosító és a pirosító is matt...



Igen, még mindig :D Most már a Vörös Telihold-nál tartok, az a 9. kötet
Sajnos imádom... 


Nagyon szeretem a Zabfalatokat, ha nincs időm vagy pénzem vagy lehetőségem egy rendes étkezésre, ebből megeszem 2-3 darabot (szeletet?) és már jól is laktam. Persze a cukor miatt azért nem szabad túlzásokba esni.


Én inkább a sós dolgokat szeretem, ez az új kedvenc... Bármikor jöhet, bár azért nem élek vele olyan sokszor, tudjátok a vonalaimra vigyázni kell :D vagymi.


A hónap kedvenc zenéi:
Justin mindig is a kedvenceim közé tartozott, ez a szám is 5 perc alatt lett a szerelmem



Rihanna kisasszony nagyon vegyes érzelmeket vált ki belőlem. A számait nagyon nagyon szeretem, de a magánélete... valaki üvöltse már le a fejét és térítse észhez!!! 



És a segítségeteket kérem! Egy ilyen színű körömlakkra vágyom, tudnátok segíteni, hogy elérhető és pénztárca barát verziót hol és milyen márkát keressek?


Köszi puszi <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése