2013. március 27., szerda

Képek szerdára

Sziasztok!

A rossz idő ellen, jöhetnek a jókedv csináló képek?


Imádom! 
Tudni kell rólam, hogy nagyon szeretem a hasamat (sokszor ezt utálom is magamban, hiszen így hajlamosabb vagyok a hízásra) és mindenféle finomság jöhet! Egyébként a sós dolgokat jobban szeretem, mint az édeset.
Előbb megeszem egy zacskó chipset, mint egy tábla csokit... Na egyik sem jót az alakomnak persze...


A Disney klasszikusok közül a kedvenc! Sokszor hívtak régebben Belle-nek :)


Imádom levenni a magassarkút! Már egész jól tudok bennük járni, de azért a fájdalom ott van.


Nagyon szeretem a gyertyákat, a hangulatát és ha még illatos is, az az igazi hangulat teremtés!


Nagyon sokat tudok nevetni a régi önmagamon... Tök ciki. Ráadásul nálunk a suliban tilos volt a smink. Képzelhetitek 12.-ben milyen csini lehettem :D


És újra a finomság. Anya pizzájánál már csak az igazi, eredeti olaszországi a jobb. Vagy nem.


Kívánj!




Remélem felvidít titeket ebben a rossz időben  is!

Most megyek vissza nagy takarítani. Hurrá!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése