2013. április 15., hétfő

Glamour napok

Sziasztok kedves olvasók!

Hogy telt a hétvége? Kihasználtátok a kuponokat? Én igen! Rengeteg dolgot vettem és (persze) anya is jött velem, szóval ő is szemezgetett.
Nézzük, miket vettünk!


A nadrág egy sima kék csőfarmer a C&A-ból. Az a jó a cégben, hogy az akciós árból is levonták az 20% -ot és így 3600ft volt a naci.
A másik, amit nem fényképeztem le külön az a Garnier olajmentes BB-je volt, erre 30% -ot adtak.


Szóval a könyvtáras bejegyzésemben említettem, hogy általában ha könyvet veszek, akkor akciós áron kerülnek hozzám.
Az Agatha sorozatot nagyon kedvelem, és ez már a nyolcadik része. Az összes rész megvan eddig, vagy akciósan vettem vagy ajándékba kaptam őket.
Most a Glamour napok alkalmából az Ulpius ház is 33% -ot adott, és így 2300ft volt a könyv. 


Nagyon régen ki szeretném próbálni ezeket, de 1700ft -ért kicsit soknak gondoltam. 
Most féláron jutottam hozzá, és nagyon örülök neki!


A 35-ös On and on bronze árnyalatot választottam.
Remélem tetszeni fog.


Anya vett magának 2 hajfestéket, egy Garnier és egy L'oreal landolt a kosárban.
Az egyikre 20%, a másikra 50% árengedmény volt.
Ezen kívül a Parfois-ban vett egy táskát magának, 20% -al olcsóbban.

És volt még egy nagyon különös élményem. Bementem a Mangoba, hogy vegyek egy szanált magamnak. OK, ki is választottam, a lány megrendelte nekem (mert nem volt méret)...
Erre közlik velem, hogy ja, az csillagozott termék, túl olcsó, arra nem jár a 20%.
Na mondom remek. Köszi, akkor minek van benne a kuponfüzetben? 
Vagy akkor írják oda, hogy csak 10.000ft feletti vásárlás esetén váltható be...  
De ezt így... áhhh.
Na mindegy. a szandál jön velem haza. Mert cuki.

Összességében szerintem szuper kuponok voltak az idei Glamourban és rengeteg dolgot tudtam volna még venni, de így is jó sok pénzt elköltöttem, meg volt olyan termék, ami még féláron is drágának bizonyult.
A tömeg nagyon nagy volt, a Color Tattoot csak a hatodik DM-ben tudtam megvenni, mert ez a szín sehol nem volt. De végül jutott nekem belőle.
Érdemes ezt az akciós hétvégét minden évben nyomon követni, mert tényleg megérte. 
Örülök, hogy részt vettem benne.
(tavaly lemaradtam)

Ti miket vettetek?

4 megjegyzés:

  1. A Color Tattoo nekem megvan, pont ebben az árnyalatban, és nagyon szeretem. Mindig teszek fölé por állagú festéket is, mert olajosodásra hajlamos a szemhéjam, így viszont sokáig megmarad. Kár, hogy hozzánk nem hozták be az igazán jó színeket :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudtam, hogy vannak külföldön más színek is, nem fájdítom ilyenekkel a szívem. Elég nekem a Revlon és egyéb szuper márkák kollektív hiánya. :/

      Törlés
    2. Na igen, az is elég gáz, főleg, hogy tinikoromban még volt Revlon, és szerintem mára megint lenne rá kereslet. Én mondjuk azt sem értem, minek van nálunk Müller, ha csak korlátozott a kínálata, és ha Catrice-t vagy Tangle Teezert szeretnék, ugyanúgy el kell utaznom Budapestre...

      Törlés
    3. Egyébként igen, ez is egy vicc, én a fővárosban lakom, szóval ebből a szempontból szerencsém van, de ha nyáron lent nyaralok a Balcsinál, akkor már elég nagy keretek közé van szorítva a kozmetikumok vásárlása, pedig egy naptej vagy hajgumi, esetleg testápoló ilyenkor sem jönne rosszul. De ez van, ezt kell elfogadni. Szívás. Egyébként nekem is van itthon egy Revlon valamim, még anyáé volt, én nem merem használni, csak álmodozom.

      Törlés