2013. április 25., csütörtök

Sorozatok - 1. rész

Sziasztok!

Ígértem a hétre egy kicsit személyesebb hangvételű bejegyzést, íme itt is van!

Arra gondoltam, hogy írok nektek egy olyan bejegyzést, ami igazán jellemző rám. Az egyik ilyen a könyvtáras volt, most a sorozatmániámról írok.
Arra gondoltam, hogy ez egy bejegyzés sorozat lesz, ez az első rész.

Az első rész azokról a sorozatokról fog szólni, amiket nagyon szeretek és folyamatosan nézem vagy már az összes részt láttam belőle, mert vége van.

Mióta az internet szerves része az életünknek, nem igen okoz gondot az, ha lemaradunk valamiről, hiszen szinte bármikor bármit visszanézhetünk, letölthetünk.
Én is így teszek, gépen szoktam megnézni a kedvenceket.
Nagyon kikapcsolnak, szórakoztatnak és ellazítanak, igazi barátaim ezek a mini-filmek. :D
Jöjjenek is a kedvenceim:


Szóval nem sorrendben vannak a képek, szerintem kb ugyanannyira szeretem a sorozatokat, amiket itt felsorakoztatok nektek. Viszont ez egy hajszálnyival kimagaslik a többi közül.
Lehet, hogy ezzel valaki most leiratkozik, vagy nem néz meg többet, de azt sem bánom. 
Igen, melegekről szól. Igen, vannak meredek jelenetek, de nem, nem az a lényeg, hogy ki meleg és ki nem. 
Nem arról szól. Az életről, az emberi kapcsolatokról, a szeretetről és az összetartásról. És mindezt úgy, hogy egy külön kis társadalmat mutat be, azt, hogy meg kell küzdeni minden nap az élettel és el kell fogadtatni magunkat akármilyenek is vagyunk. 
Nagyon sokszor vannak előítéleteink, amiket le kell vetkőznünk. Ez egy sokak számára kínos téma, de ők is ugyan olyan emberek mint mi.
Ők is emberek, ők is csodásak, vagy szörnyetegek. Mint mi.
Nagyon szép, kerek a sztori, a karakterek is nagyot fejlődnek és soha nem unalmas. Nem mondanak el mindent szájbarágósan, nem néznek hülyének, egyszerűen csak hagyják, hogy élvezzük, és beleéljük magunkat.
Humoros, érzelmes, kedves, nagyon őszinte.
Nem ajánlom mindenkinek, hiszen van olyan ember, akiből  undort vagy indulatokat válthat ki, az jobb, ha távol marad tőle.
Nekem örök kedvencem marad. 


A 90210 a 10 évvel ez előtti elődjének a modern kori folytatása, jó, aranyos, eléggé ki tud kapcsolni, néha kicsit idegesít, mert túl sok a hiszti és a dráma, de végül is ezért sorozat egy sorozat. 
Szeretem, jók a színészek, szól is valamiről és szépek a rucik, a sminkek.
 Tini és fiatal lányoknak ajánlom!


Igen, én nagyon szeretem! Már beszéltem is róla, Sebastian cuki, Carrie sokkal szebb, mint idősebb korában (hát így van ez, megcsúnyulunk :D) és egyszerűen nem tudom összekapcsolni ezt meg a régi sorozatot, de ha külön kezelem őket, akkor semmi baj nincs.
Ezt is fiatal lányoknak, fiatal nőknek ajánlom. Humoros, kedves, nem is olyan vészesen drámázós.


A vámpírokat szeretjük, imádjuk! Furcsa, hogy ezt a sorozatot első pillanattól nézem és kedvelem, és a True Blood-ot pedig sosem tudtam megnézni, viszont a könyveit egekig magasztalom!
Na de ez a Vámpírnaplók, a fiúk cukik a lányok nyafkák :D de cukik, itt is megy a dráma, de nem zavar. Izgalmas. Kell ennyi nyáladzás. 


Az egyik kedvencem a Szívek szállodája. (Igen én sem értem a magyar címét)...
Nagyon szerettem, de dühös is vagyok, én nem ezt a befejezést vártam, nem ezért szurkoltam, nem ezért néztem végig 7? évadot.
De nagyon szeretem, mert kedves, vicces, nincs hiszti, ártatlan és szórakoztató.
Végig néztem, és nagyon hiányzott, amikor vége lett.
Mindenkinek ajánlom!


Igen, az anya sorozatot is néztem és szerettem, végül is már említettem, hogy nem is tekintem folytatás-előzménynek a kettőt. 
Humoros, jópofa és a nők itt lettek büszke szinglik. (persze úgy, hogy végig a boldog párkapcsolat után kapálóznak)
Nagyon szeretem, szívesen nézem vissza.
15 éves kortól ajánlom. Nagyjából. (16-17?)


Azt hiszem ez a listám, nagyon szeretem az összeset, mindegyiket ajánlom!

Nektek mik a kedvenceitek?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése