2013. április 3., szerda

képek

Sziasztok lányok

kell a jókedv, mert elég rossz az idő még mindig, én meg jól megbetegedtem, szóval kell valami, ami felvidít...

Igen, ezt már tudjátok rólam, imádom a hasamat (na az a baj, hogy belülről, nem kívülről, ezért oda kell figyelni és minden nap hasizomgyakorlatot végezni)
és az ingyen kaja a legjobb.


Szeretem, ha a hajam meg van csinálva, de mostanában már magától is göndörödik, olyan hosszú már.
Juhúúú! <3


Ezt szerintem nem kell magyarázni...


Mindig ügyelek arra nyáron, hogy a barnaságomat lassan, de biztosan szerezzem meg. MINDIG használok naptejet és este lefekvés előtt jó alaposan bekenem magam estápolóval, hogy a szín ne tűnjön el hámlással. 
És és láss csodát, nekem még mindig látszik a fürdőruhám nyoma ;)


Pont húsvétra sütöttem egy dió tortát és nem akarok felvágni, de nagyon jól sikerült. :D


Nagyon szeretem a magazinokat. Ez van.


A saját illat megtalálása nagyon nehéz. Sok kitartás és jó orr kell hozzá. De nem lehetetlen.


Nektek mik az aktuális kedvencetek??





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése