2014. március 2., vasárnap

Heti köröm

Sziasztok!

A heti körmöm egy különös, "ombre" hatású manikűr volt, amit a H&M-ben szereztem be. Egy körömlakk szettről van szó, melyben 5 lakk található, de kicsit csalás, mert az egyik lakk átlátszó, de sebaj, mert az is jó lesz. Szóval nem hagyhattam ott, mert amúgy is egy nude-lakk lány vagyok, és nagyon beleszerettem ebbe a szettbe. Jött is velem haza, és nagy sikert aratott még a fiúk is észrevették. ;)

Tehát ő lenne a készlet, csinos, csak tényleg picit zavar az átlátszó...
De azért csinos.




És ez lett a manikűr, szerintem nagyon csinos és feltűnő, de mégis elegáns.
A kisujjamon egy sötétbarna lakk van, az nincsen a készletben.






Tetszik lányok? Volt már ilyen manikűrötök?

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik! Még csak körömlakkajánlás miatt volt hasonló manim, de a barátnőm aztán kétszer is kérte magának azokat a lakkokat együtt :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nekem is kedvemre való, a H&M-ben most rózsaszínben összeállításban is megvásárolható :)

      Törlés