2014. március 16., vasárnap

OPI - A lakk

Sziasztok!

Pár hete említettem, hogy beszereztem életem első OPI körömlakkját. Nos, nem volt tervben, vagyis tudtam, hogy én majd egyszer valaha ki szeretném próbálni, de nem volt tervbe véve, hogy akkor jövő hónapban megveszem. Egyszerűen csak bóklásztam a Douglas-ban, és látom, hogy az OPI állványra ki van téve, hogy most minden lakk le van értékelve. Nos, ezt nem hagyhattam ki... :P
Egy darab rózsaszín lakk jött velem haza, és így én is büszke OPI tulajdonos lettem.
A márkával ugye az egész internet tele van, mindenki áradozik róla, de hogy miért azt most én magam is megtapasztalhattam.

Ez egy üvegbe zárt csoda. Már a kiszerelés is szép, klasszikus és kifinomult, hát még ami benne van! Nagyon könnyű bánni a lakkal, szépen terül, gyönyörű a színe, viszont abból a színből, amit én választottam 4 réteg kell. Nem bánom, mert nem macera, én úgy szoktam csinálni, hogy felkenek két réteget, majd hagyom megszáradni, csinálom a dolgomat és úgy egy óra múlva kenem rá a második dupla réteget. Ez nekem teljesen bevált, mert így nem tart 6 órába a száradás. Így elég neki 10-10 perc.

Érdekes, hogy a ChinaGlaze lakkomból is 4 réteg kell, de annak semmilyen formában nem jó a száradása, akármit csinálok, összegyűrődik, ronda lesz... Az OPI nem csinálja ezt velem.

Ennek a lakknak a tartóssága is extra, én kb 1 hétig tudom hordani, és utána is a körömágyamnál látszik a lenövés, és inkább ilyenkor már lemosom. Nem szokott lepattogzani.

Jöjjenek a szép képek, hogy lássátok a színt is:

Ez a nagy (normál) méretű üveg, ebben 15ml-t kapunk


Az árnyalat az "I Think In Pink" nevet kapta


És így néz ki a körmeimen, 4 rétegben






Ti ismeritek a márkát?
Szeretitek?
Melyik a kedvenc árnyalatotok?



4 megjegyzés:

  1. Hűha, nagyon szép színe van, megéri az a 4 réteg. Bár nekem egyetlen egy OPI lakk sem bírja olyan sokáig mint Neked :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. O.o Az meg hogy lehet? Azt hittem ez egy általános dolog, és mindenkinél így viselkedik... :/

      Törlés
  2. Nagyon szeretnék én is majd egy OPI lakkot, de még várok vele, mert mostanában sokat költekeztem :P De nagyon szép ez az árnyalat, jól jártál vele!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Én is elégedett vagyok, egyébként. Ó én is sokat költöttem az elmúlt hónapokban, most rendesen vissza is kellett fognom magam. De az OPI jó befektetésnek tűnik, csak ajánlani tudom! :)

      Törlés