2014. március 9., vasárnap

Ismerjük meg egymást!

Sziasztok Kedveseim!

Az a megtiszteltetés ért, hogy - dobpergés - Katy felkért erre a személyes bejegyzéses kihívásra, amit nagyon szívesen kitöltök és megcsinálok.

A lényeg, hogy:

Aki felkért a játékra, azt linkeld be.
Ossz meg magadról hét személyes dolgot.
Pécézz ki hét embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
Értesítsd őket a kipécézésről hozzászólásban a blogukban.

A feladat számomra tényleg nagyon megtisztelő, és imádom, ha ilyen feladatokat kapok, nagyon örültem neki, és az még nagyobb öröm, hogy Katy-tól jött a felkérés, mert az ő blogját olvasom a legrégebb óta rendíthetetlenül, és nagyon szeretem a stílusát, a sminkjeit, a kis kedvenceit, a videóit. És mindent, amibe belekezd vagy csinál!

Nos akkor jöjjön a hét dolog:

1. Mindig ügyelek rá, hogy jobb lábbal keljek ki az ágyból. Nem vagyok babonás, de ez a zizim. Erre kínosan kell figyelnem minden nap. És akkor nyugi van, jól indul a nap. Ja, és nem kávézom reggelente, ez nálam elmaradt. Szerintem már így is marad, különösebben nem is szeretem a kávét.

2. Imádok zenét hallgatni és olvasni, nem is tudom melyik a nyerőbb nálam. A zene az folyamatosan jelen van, ha nem a fülemben, akkor a fejemben. Dúdolok reggeltől-estig és sokak véleménye szerint a hangom is jó. (Bár ez kicsit követelmény is a szakmámból adódóan). A könyvek pedig: nagy könyvtárba járós lány vagyok, és kb 1 hét alatt olvasok ki egy könyvet. Na persze csak ha élvezem...

3. Nagyon szeretek nevetni, és azoknak az embereknek a társaságában érzem jól magam, akik megnevettetnek. Az én humorom is jó (állítólag). És mindenféle humorra kapható vagyok, néha gonoszság, de ez van... szarkazmus, önirónia... és a többiek. Magamon is jókat tudok nevetni. És egy alapvetően jó kedélyű, vidám embernek tartom magam.

4. Kiskoromban 4 évesen engedték meg nekem a szüleim, hogy megnövesszem a hajam, addig mindenki fiúnak nézett. :D Kellemetlen

5. Az előzőhöz kapcsolódóan, nincs kilyukasztva a fülem. Anyáék nem lövették át kicsi koromban, és amikor kamaszként megtörtént a procedúra, a luk túlságosan alulra került, és egy kellemes pillanatban, pulcsilevételkor a fél fülem jött vele, a luk kiszakadt és azóta nem próbálkozok ilyen marhaságokkal... Amúgy sem forrt össze a seb, tehát kivitelezhetetlen is lenne.

6. Gyengéim a cipők. Ez van.

7. Őszülök, méghozzá elég erőteljesen. Nem örülök neki, mert a hajamat nem szeretném festeni, utálom azt a procedúrát (tudom, mert anya haját 3 hetente én festem) és a pénzt sem erre dobnám ki, ha lehet. De amilyen iramban változnak a hajszálaim csodás barnából fehérbe, annál valószínűbb, hogy kb 5 év múlva tiszta ősz leszek. Szívás.


Szóval nem is gondoltam volna, de megvan a 7 pontom... :) Nagyon örülök, hogy ilyen személyesebb hangvételű bejegyzés is érdekel titeket!

Az én kiszemeltjeim pedig:

1. Panka's beauty - Nagyon szeretem, mert fiatal, de mégis színes a blog, amit ír, és a képei! Öröm végignézni azon a blogon!

2. Look fancy! - Színes, érdekes, lányos bejegyzések, nagyon szeretem!

3. Azrail - Annyira kedves, közvetlen és imádom, hogy /velem ellentétben/ nagyon sűrűek a bejegyzések a blogján. Tartsd meg a jó szokásod, mert imádom olvasni a blogod! :)

4. LittleGirl - Nagyon kedves barátnőm, és nagyon örülök neki, hogy belevágott a blogolásba, mert nagyon megy neki!

5. Yndrelian - Lányos, kifinomult, egyszerűen szerethető.

6. I made it I love it! - Mindig hasznos tanácsokkal vagyunk ellátva, és ez tényleg nagyon kell egy lánynak!

7. Lora in Nailwonderland - Bár én annyira nem vagyok kreatív lakkozás terén, de inspirációt mindig kell valahonnan meríteni :) ...

Remélem csatlakoztok egyre népesebb táborunkhoz, és remélem az olvasóknak is tetszett ez a bejegyzés!



Jó éjt lányok! 
:)



6 megjegyzés:

  1. Uh, a fülbevalós sztori nagyon durva: S Ha ez megnyugtat képeken nem látszik, hogy őszülnél, nagyon szép a hajad: ) Mondjuk nekem is gyorsan nő a hajam, de két havonta festjük, igaz, annyira nem üt el az eredeti hajszínemtől, bár az is más. Remélem azért nem 5 éven belül fogsz megőszülni, mert biztos nem jó érzés. Nem baj mondjuk, szerintem mindenhogy szép vagy és leszel ^_^ És köszönöm a kedves szavakat és a jelölést ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy, hogy lelket öntesz belém, annyira nem nagy probléma, és ez legyen a legnagyobb gondom a világon, csak akkor is fura, hogy 24 évesen dugig vagyok ősz tincsekkel... :/ :D De köszönöm!

      Törlés
  2. A sógornőm ennyi idős korára már teljesen ősz lett, szóval még mindig jobban állsz, mint ő. Mindenesetre sajnálom, mert nagyon szép árnyalatú a hajad amúgy! A füles sztori pedig kész horror, sajnálom, hogy így jártál :-( Nagyon köszönöm a kedves szavakat, nagyon-nagyon jól esnek. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó, igen, tudom, ez az őszülés nem nagy dolog, tényleg ennyi legyen a legnagyobb gondom, mit nyafogok... a mai festékek mellett meg pláne.
      A füles történet, meg hát... igen, ez történelmileg így alakult, de nem bánom. Valahogy nem is vagyok az a fülbevalós lány. :D

      Törlés
  3. Köszönöm szépen, hogy gondoltál rám, de korábban már megkaptam a jelölést, itt olvashattad róla a posztot (http://lookfancy.blogspot.hu/2014/03/ismerjuk-meg-egymast-random-infok-rolam.html).
    Az 1. pontod nagyon tetszett, a kávét pedig én sem szeretem, szerintem már sosem fogom megszeretni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, elolvastam. Sajnos mostanában nagyon kevés időm van a különböző cikkek olvasására :/ ... ez a dolgos élet ezt teszi velem :D
      Igen, én is csak ritkán kávézom, és akkor is édes-tejes kávét iszom, amik kifejezetten édesség/desszert jellegűek.

      Törlés