2013. május 30., csütörtök

Gyere nyár!

Sziasztok lányok!

A djkatybeauty blogon olvastam egy nagyon aranyos kis kérdőívet, gondoltam én is kitöltöm.
Az övét pedig itt találjátok. Olvassatok bele a blogba is, mert nagyon jó! ;)

Jöjjenek a kérdések:


1. Nyáron, hajmosás után magától szárad a hajad, vagy megszárítod?

Ez attól is függ, hogy milyen az idő és, hogy megyek-e valahová.
Szeretem hagyni a hajamat magától megszáradni, de néha ha sietek, akkor megfújom, megformázom és rohanok.

2. Fagyi vagy jégkrém?

IS! :D de általában jégkrém. 

3. Szoknya vagy rövidnadrág?

Szoknya, de inkább egybe ruha. JAJ! Legyen már 30 fok!

4. Tenger vagy tópart?

Magyar tenger... ;)

5. Hányas faktorú naptejet használsz?

20-25 ;) 
Viszont ezzel nagyon vigyáznom kell. Mindig gondosan bekenem magam naptejjel és aztán minden este és reggel vastagon bekenem magam testápolóval, hogy ne legyen hámlás és a szín tartós maradjon...

6. Kedvenc nyári parfüm?

ZARA - fruity
CK - In2u

7. Kedvenc kiegészítő a nyárra?

Vastag, mutatós karkötők.

8. Saru vagy flip-flop (alias tangapapucs)?

Utcára saru, strandra flip-flop.

9. Kedvenc nyári sport?

Tollas, úszás, bringa.

10. Kedvenc fesztivál?

Sziget - már sokszor voltam, nagyon szeretem!
BalatonSound - sajnos idén kimarad, de voltam már és eszméletlenül tetszett
Volt - egyszer ki kell próbálni, még nem voltam, de remélem eljutok oda is
Idén EFOTT-ra megyünk.
De egyébként szeretem a kisebb, kézműves fesztiválokat is, jó hangulatuk van.

11. Hova mész nyaralni?

Remélem idén eljutok Londonba. :)
És a Balatonra megyek, az tuti.


Nos, ez volt a kis kérdőív, ha tetszett írd meg a sajátodat kommentben vagy bejegyzésben, akkor linket kérek szépen róla! 
Puszi nektek! 



4 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen az említést, és nagyon tetszenek a válaszaid. Éljen a magyar tenger!!! :-)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy már ide is eljutott! :) Köszi a válaszokat!

    www.imadeitiloveit.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ;) Mi köszönjük a lehetőséget! Köszönöm, hogy benéztél!

      Törlés