2013. május 17., péntek

heti képek

Sziasztok lányok!

Tudom, hogy elkéstem egy kicsit ezzel a heti képes témával, de nagyon el vagyok csúszva és össze vagyok kavarodva, de próbálok mindig jelentkezni.
:)

Húú, de jól jönne most, de nem szabad bűnözni, így csak a billentyűzetet nyálazom össze...
:D


Azt hiszem átrendezem a szobám, és kidekorálom ilyen hangulatosra


Ez kell. Most.


Nem kell megmagyarázni szerintem.


Az én kedvenceim mindig újraolvasásra kerülnek.


<3


nyár, színek, makeup!


Nektek melyik a kedvencetek?


3 megjegyzés:

  1. Csoki, átrendezés és színes smink. Holnap ebből az átrendezés vár rám, hogy véglegessé váljon végre a nappali berendezése. Alig várom <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az azért gyanítom, nem lesz kis munka...

      Törlés
    2. Hát bizony nem az, de végre teljes a berendezés, és mivel a növényeket is rendbetettem, ahogy tavasszal szoktam, nagyon otthonos lett a szoba :-)

      Törlés