2013. május 2., csütörtök

heti képek

Sziasztok lányok!

Tavasz? Mit tavasz??? Nyár! Jeee!!!

Jöhetnek a képek?

Ez a legeslegfinomabb nyári étek.
Volt, hogy Szigeten minden nap ezt ettük.
omnomnomnom...


És a meleg napokon a jeges tea is elmaradhatatlan, ezt is nagyon szeretem :)


És a pasztell lakkokat is!


Már derékig ér az enyém, bár már érik egy vágás a végéből!


A legjobb a nyárban, hogy nem kell cipőbe szorítani a lábamat.


Sok helyre szeretnék eljutni, erre a nyár nagyon alkalmas.


És a kis rucik! Végre nyári idő, végre jó idő, végre, végre!



Na, hogy telik a hét?

3 megjegyzés:

  1. Ó, ezek mind jöhetnek nekem is, bár a hajnövesztést feladtam, jobb ez a válllig érő hossz, ez még áll valahogy a fejemen :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De szerintem neked nagyon jó hajad van, legalábbis nekem tetszik ;)

      Törlés