2014. június 27., péntek

Visszatérés

Sziasztok!

Eléggé kivontam magam a forgalomból az utóbbi hetekben, ennek pedig kettő oka volt:
Az egyik a gépem használhatatlansága volt, de azt hiszem a hiba el lett hárítva, a másik pedig a munkában való sűrű időszak volt. Most pihenek, és amikor csak tudok, írni fogok nektek! Elég sok dolgot befotóztam, szóval anyagom az van hozzá... :P

A mai bejegyzés egy paletta teszt és bemutató lesz, remélem elégedettek lesztek vele.

Az édes kicsike nem más, mint a H&M egyik szemhéjpúder palettája a Nudes.

Tehát azt le kell szögezni, hogy én alapból odavagyok a H&M kozmetikumokért, sosem csalódtam bennük, és mindig nagyon jó minőséget hoznak, szóval bátran tudom ajánlani mindenkinek!
Ezek az újítások is természetesen felkeltették a figyelmemet, és kb 10 percet álltam az állvány előtt, hogy a Smoky vagy a Nude paletta jöjjön-e velem haza. Végül úgy döntöttem, hogy olyan igazi no makeup makeup-os palettám még úgy sincsen, így a Nudes mellett döntöttem. Nagyon jó választás volt, mert bár tényleg elég enyhe sminkeket lehet vele készíteni, de a nevében is benne van a természetességet előnyben részesítő kinézet.

A csomagolás letisztult, műanyag tok, rajta a névvel. Átlátszó, így az összes színt láthatjuk. Nagyon masszív, így én nyugodt szívvel rakom az utazó táskámba is, szerintem nyáron nem is kell ennék több kence a fejemre. A barnaság úgyis elvégzi a munkát helyettem, szerencsére.

A színek nem annyira őrülten pigmentáltak, de ez a színskálából sem volt várható, tényleg nagyon természetes és visszafogott, szerény smink készíthető vele. Viszont nagyon tartós és nem gyűlik össze a szemem redőiben, nem maszatolódik, szóval én teljesen elégedett vagyok vele.
Az ára talán (bár sajnos már nem emlékszem) 1500ft körüli, de erre nem mernék megesküdni, azt viszont tudom, hogy nem is gondolkodtam rajta, mert nagyon kedvező volt.

Én ajánlom mindenkinek, aki szereti a visszafogott, enyhébb sminket, esetleg erősebb szájhoz, vagy napbarnított kinézethez.

Egyébként vettem hozzá szintén a H&M-ben egy bronzert is, amit azóta minden nap használtam és az lett a kedvencem. Arról is jön a bejegyzés. :)

Most pedig a képek:







Remélem kedvet kaptatok hozzá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése