2013. július 4., csütörtök

Heti képek

Sziasztok srácok!

Na, jöhetnek a heti képek?

Nagyon szeretem, ha a fiú mellett biztonságot is kapsz, ez mindennél fontosabb.


És én hülye!!! Hát van nekem agyam? Mért kellett nekem befestenem a hajam? 
Kiszívta az agyamat egy UFO!


Igen, egy nap én is szeretnék saját otthont.


Jó érzés sminkelni magam, akkor is ha fontos alkalom, és akkor is ha csak a boltba ugrok le...


Ezt nem kell magyarázni, az esték a pihenésre vannak!


Juhúúú! <3


Itt a jó idő, a tenger, a Balaton...



Nektek mik a heti kedvencek?

2 megjegyzés:

  1. Ó, ezek mind jöhetnek ide is! Mostanában nagyon családi házba vágyom, de azt hiszem, arra még várnom kell jó pár évet... A Balaton pedig keddtől az enyém is lesz!!! Alig várom :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor érezd jól magad! És legyen szép az idő! ;)

      Törlés