2013. július 13., szombat

Külföld

Sziasztok srácok!

Arra gondoltam, hogy ideje egy komolyabb bejegyzést írni a külföldi kiruccanásomról.

Már említettem, hogy voltam 3 napot Csehországban, egészen pontosan Karlovy Vary-ban.
Ez egy csodás kisváros a Német határhoz egészen közel. A városka a termálvízről nevezetes, ez egy fürdőváros.

Van pár hatalmas fürdő és rengeteg ivókút, amiből gyógyvizet lehet magunkhoz venni, ami valami rettenetes. Meleg is, és nagyon vasas, így konkrétan az az érzésem volt, hogy vámpír lettem és vért kortyolgatok. Persze, ez poénnak jó, de tényleg szörnyű az íze.
Viszont nagyon jótékony hatással van az egészségre, sok benne a vitamin és vas. Kúra szerűen fogyasztják a turisták és a helyi lakosok is. Valamint fürdenek is benne, hiszen a 30 fokostól egészen a 72 fokos vízig tör föl a termálvíz a fürdőkben.

A Városka nagyon tünemény, egy kincses doboz. Mindegyik ház fel van újítva, (amelyik nincs, az éppen a sorra kerülésre vár) és ez igazán kellemes hangulatot kölcsönöz. Nem nagy, mi végig sétáltunk rajta másfél nap alatt.

A szállást mi kuponvilággal oldottuk meg, nem volt olyan vészes a költség.

Jöjjenek a képek, amik igazából magukért beszélnek.

Az első napi vacsi. 


Itt lehetett a gyógyvizet meríteni...





Ortodox templom










Az egyik fürdő



A feltörekvő meleg víz ami közel 70 fokos







A királyi fürdő


Haza felé átrohantunk Prágán is, mintegy 4 óra alatt. Ide vissza kell jönni!
Gyönyörű!






Az óra, a város szimbóluma


A Károly-híd






Viszlát!


Remélem nem untattalak benneteket a rengeteg képpel, és tetszett ez a bejegyzés.
Ti voltatok már itt? 
Hogy tetszett?

2 megjegyzés:

  1. Még nem jártam ott, de meghoztad a kedvem :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek nagyon örülök! Érdemes elmenni, én is vissza szeretnék térni még valamikor. :)

      Törlés