2013. július 11., csütörtök

Sorozatok - 4. rész

Sziasztok!

Arra gondoltam, hogy ebben a részben a régi jó öreg sorozatokat elevenítem föl, hátha szeretne valaki velem nosztalgiázni.
Régen is nagy sorozat kedvelő voltam, és csokorba szedtem a régi jó darabokat nektek, azokat is amiket néztem és azokat is, amelyeket nem.

Jó régi sorozatok, amik vagy szóltak valamiről, vagy éppenséggel annyira nem szóltak semmiről, hogy az ember éppen azért nézte.
A soha véget nem érő évadok, a mindenki kavar mindenkivel és a Bobby feltámad megunhatatlan résztvevői voltak életünknek. És bizony nem lennénk teljesek nélkülük, hiszen ezen nőttünk föl, ha ciki ha nem.
Remélem nem untatlak benneteket a régi dolgokkal sem. (Szóljatok, ha ciki).


A Melrose Place nagy kedvenc volt, kislányként sokat néztem anyával, és imádtam azt a gyönyörű házat, és persze azt, hogy nézhetek felnőttes sorozatot.
(persze sokszor azt sem értettem miről van szó, vagy éppen mért veszekszik az a két szereplő...)


A Beverly Hills 90210 volt a legnagyobb kedvencem! Tiniknek készült, pont jókor csíptem el, és nem tudtam szabadulni tőle. Volt olyan, hogy a strandról fölcibáltam nyáron a családot, hogy még véletlenül se maradjak le egyetlen epizódról se.


Jóbarátok, szerintem ezt mindenki ismeri. Vagy imádni vagy utálni lehet, én az első kategóriába tartozom és még ma is tudok nevetni rajta.


Magnum, ó az én szerelmem! Az a bajusz, hmmmm. :D
De komolyan! Imádtam!


Alfot egészen kicsike koromban néztem, ő egy kis tünemény.


Dawsont nem néztem rendszeresen, csak néha kaptam el 1-1 részt, de azért kedveltem.
De ez nem is annyira régi sorozat.


Egyről a kettőre. Nagyon ritkán, de azért néztem.


Dallas. Inkább a szülők nézték, de bele-bele csöppentem néha én is.


Baywatch, te jóó ég... Nagyon szép jányok voltak benne. Ritkán, de néztem. Ciki!!!


Ez az, amiből talán 3 részt láttam összevissza... Kimaradt.


Őket pedig UTÁLTAM!




Egyébként, rendszeresen egyedül a Beverly Hills 90210-et néztem, a többit csak úgy ímmel - ámmal.
A Melrose Place-ben még eléggé otthon voltam, és a Jóbarátokban is, de egyiknek sem láttam az összes részét. Akkor még nem voltam függő... :P :D

Ti néztetek valami mást? Emlékeztek ezekre a csodákra?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése