2013. július 25., csütörtök

Heti képek

Sziasztok muffinok!

Hogy vagyunk? Hogy bírjátok a meleget? Jöjjenek a heti képek, :*

Jó, tudom. a jól sikerült hajfestésem után valószínűleg az életben többé nem leszek befestve, de azért másokon tetszhet. Ugye...?


Igen, főleg ebben a kánikulában.


Nyáron ez általában így van, csak mert nyár van!


Imádom a ruhákat, most is vettem egyet a C&A-ban. 
Virágos.


Khm. Megfertőződtem és tűkön ülve várom a következő évadot.


Nem kell magyarázni, mindenki szeret illatozni.


Most ez annyira nem aktuális, mert pár nap fogyókúra vár rám a habzsi-dőzsi után, de éppen ezért nézegetem... :D



Nektek hogy telik a hét?
Mit terveztek a hétvégére?



2 megjegyzés:

  1. Éhes lettem. És szeretnék hercegnős ruhát. És van málnás tusfürdőm, és imádom :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha :D ha ez megnyugtat, én 4 napja éhes vagyok. De a szépségért meg kell szenvedni. Legalábbis ezt mondják az okosok.
      Málnás tusfürdőt én is beszerzek. :-)

      Törlés