2013. június 23., vasárnap

Szerzemények

Sziasztok lányok!

Úgy gondolom megmutatom nektek a Cseh szerzeményeket, melyeket nagyon jó áron szereztem be.

Nos hölgyeim, sajnálattal közlöm, hogy sminkek terén is! nagyon nagy hátrányunk van még az európai piaccal szemben is.
Csehországban egy Dm-ben és egy Rossmannban jártam, és számos olyan dolgot találtam, ami nálunk nincsen. Nem márkákról beszélek, hanem márkákon belüli kiadásokról.

Az egyik termék amit beszereztem a Maybelline Color Whisper. A vicc az, hogy úgy látszik, Európában nem tüntetik fel szép csillogós betűkkel a típust, mert semmi nem volt a tubusra írva, most nyomoztam ki az édeskét, és majdnem sikítoztam, hogy MI??? Ez az??? WOW! Király!
Ez a kis cukiság egyébként 1000ft volt. Igen, minden lényegesen olcsóbb volt.

A másik szerzeményem egy kis csomag volt. Szintén Maybelline. A csomag tartalma egy Volum'express Rocket szempilla spirál és egy Color Tattoo, Pink Gold árnyalatban. ezt azért vettem meg, mert a kettő egyben 1900ft volt, és a Pink Gold árnyalat nálunk nem kapható, ha jól tudom. Először csak a Color tattoo-t szerettem volna megvenni, de 200ft-tal volt olcsóbb, mint a kettő egyben és így a szempilla spirált sem hagyhattam ott.

Az amerikai csomagolás


És az európai. Teljesen sima, semmi nem tünteti fel, hogy mi is ez...?



Gyönyörű, pinkes-korallos árnyalat





A kis csomag







Hogy tetszik lányok? Vennétek ti is ilyen aranyos dolgokat? 

4 megjegyzés:

  1. Óóóóóó, a Pink Goldért megvesz a fene, állítólag Felső-Komáromban is kapható, így júliusban elugrom majd ottani drogériákba :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon szuper! Remélem szerencsével jársz majd! Tényleg érdemes beszerezni, mert gyönyörűen mutat a szemen is, ma az volt rajtam. :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Én is imádom őket, és annyira zavar, hogy itthon nem lehet hozzájutni. :/

      Törlés