2013. június 21., péntek

Állatkerti party

Sziasztok lányok!

Most jön az állatkertes beszámoló képekkel.
Először is, imádok oda járni, minden nyáron el kell látogatnom a kis állatkákhoz, hiszen nagyon édesek, és ez egy nagyon remek egész napos program nyáron!
A belépő szerintem kicsit sem drága, (persze, önmagában az, de ha azt nézzük, hogy arra a nyavalyás óriáskerékre 2400ft 10!!! perc, és ide 2500ft a felnőtt jegy egész napra, akkor egy szava sem lehet senkinek)!
Tehát a park óriási, tényleg egy nap kell ahhoz, hogy minden zeget-zugot bebarangoljunk és élvezettel végigjárjuk, ezért ajánlom az étel-ital elkészítését otthon, mert bent azért vannak árak. Az drága na...

Gyönyörűen rendben van tartva a park, nagyon szépek a növények, a tavak az állatkifutók, le a kalappal és ez csak bővül és bővül!
Én a tavaszi/nyári időszakot ajánlom, mert ilyenkor szép az idő, jól esik a séta!
Naptej használata ilyenkor kötelező, erről sohase feledkezzetek meg, hiszen ilyenkor észrevétlenül égünk le...

Nézzük a képeket!

Nagyon figyel a kis térfigyelő kamera...


Jajj de édesek! Mindent párban csinálnak.


:D a nagy nagy kedvenc


Csodás pillangók vannak a pillangó kertben. Emiatt is érdemes nyáron menni, ők csak ebben az évszakban elérhetők


:D a süni hal. Ééédes!


Kicsit féltem tőle, pedig azt nem lehet mondani, hogy egy villám kezű Jack! :D


A másik nagy kedvenc. Én vagyok!


Ajjajj. Bajban vagyok, megevett! 


Az oroszlánkölykök


A pingvin szobornál
(outfit: egyszerű, de nagyszerű- a legkényelmesebb) 


Viszlát!
A fókashow-n.



A képeken szereplő kisállatok voltak a kedvenceim, persze az összeset nagyon szeretem, de ők különösen a szívemhez nőttek!
Asha sajnos nem nagyon mutatta meg magát, anyukája lábánál szunyókált, így csak egy óriás szőrös szürke folt volt. :( No sebaj, majd jövőre!

Ti szeretitek az állatkertet?



2 megjegyzés:

  1. Jaj, a lajhááááár! Édes nagyon. A zsiráfok amúgy nekem is nagy kedvenceim, egyszerűen gyönyörű a szemük <3

    Csinos voltál, máskor is jöhet öltözet :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D pedig láttad volna, milyen vonakodva álltam oda a lajhi mellé, hogy biztos majd megtámad... napersze.

      Köszönöm szépen, majd megpróbálok több rucis bejegyzést hozni. :)

      Törlés