2013. június 3., hétfő

Viszlát május, helló nyár!

Sziasztok lányok!

Nagyon múlik az idő, elment ez a hónap is, már június van! Te jóó ég!

Na, de jöjjenek a májusi kedvencek, kukkantsatok bele!

Szóval ő volt az egyik könyvem, élveztem, bár nem annyira olvasmányos, nem az a fajta könyv, amit nem lehet letenni, de azért ajánlom, jó volt!
És hozzá a másik kedvenc az amerikai AriZona Green Tea... hiszen ki kellett próbálnom.
Nagyon jó volt.


Másik könyvem a hónapban ez volt, és lányok! 
Szerelmes lettem ebbe az irományba, amint lehet beszerzem, saját példány is kell belőle.
My love!


Ebben a hónapban a csoki-füge került sorra, nagyon szeretem, furcsa módon megmarad az illata a bőrömön hosszú órákig.
Nagyon nagy pozitív csalódás volt ez nekem!


Ó, a kiemelt kedvencem a hónapban ez a NYC körömlakk.
Lesz róla külön bejegyzés,
a színe: Blue L.ita


És a kedvenc szájfény, szinte mindig ez van mostanában rajtam, a Catrice régi kollekciós szájfénye, 
first kiss árnyalatban.


A Color Tattoo szemhéj krémről is ódákat tudnék zengeni, nagyon egyszerű használni, csak felviszem az ujjammal, elsatírozom a széleket és már kész is.
Bejegyzés vele is lesz, nagyon szeretem!



májusi kedvenc zeném:



Nektek mik a májusi kedvencek?

2 megjegyzés:

  1. A második könyv már fel is került a kívánságlistámra, köszönöm a tippet! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bármikor! ;)
      Szeretni fogod! Azt tényleg nem lehet letenni.

      Törlés