2013. június 5., szerda

Heti képek

Sziasztok lányok!

Mi van? Na mi van? Nekem nyári szünet, meg! Munkakeresés...

Erről nem kell sokat beszélnem...


Igen, a név még mindig kötelez


Imádtam ezt a samponcsaládot, kár, hogy kivonták a forgalomból


a szerelmes történetek a kedvenceim, persze csak happy end-del


NAGYON szeretem a pasztell színeket. Ruhában és körömlakkban is.
Most ez hódít!


Igen, nagyon szeretem az iPhone-t, de nekem nem az van.
Az én kis szerelmem egy nokia.


Nehéz elérni, de azért néha sikerül :) ;)



Hogy telik a hét, lányok?

3 megjegyzés:

  1. Gyönyörű a smink az utolsó képen, és minden stimmel, csak a munkakeresés nem (szerencsére jó helyen vagyok, már hét éve :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, most én is a jó kis munkahelyre gyúrok, remélem sikerül a terv ;)

      Törlés